TYP: a1
MAPA
Dzień 1
0 Mm
(0 Mm)
Dzień 1
0 Mm
(0 Mm)
Jest on obecnie stale otwarty dla ruchu wodnego a zamykany tylko na czas przejazdu pociągu. Ponieważ jednak most, jak za dawnych czasów, otwierany i zamykany jest ręcznie, cała operacja trochę trwa i czas zamknięcia mostu może wynosić nawet półtorej godziny. Jeśli poza sezonem obsługa "zapomni" otworzyć most, licząc iż do czasu powrotu pociągu nic płynąć nie będzie - musicie ich rozczarować używając rożka mgłowego lub też udając się do kantorka obsługi mostu na prawym brzegu. Jeśli most jest zamknięty - obsługa na pewno jest w pobliżu
Dzień 1
6 Mm
(0 Mm)
Obszerna zatoka po wschodniej stronie śluzy Gdańska Głowa obfituje w miejsca dogodnego noclegu "na dziko", z piaszczystym brzegiem. Miejsce do cumowania przy brzegu jest również przy samej śluzie, przed kierownicami śluzy, przy północnym brzegu.
Dzień 1
9 Mm
(0 Mm)
Jest to śluza komorowa w Gdańsku, w dzielnicy Wyspa Sobieszewska (na południowo-wschodnim krańcu wyspy), umożliwiająca żeglugę śródlądową między Martwą Wisłą i Przekopem Wisły. Wspólnie z portem rzecznym w Przegalinie stanowi węzeł wodny Przegalina.
Dzień 1
11 Mm
(0 Mm)
Został on wybudowany w miejsce wiele lat funkcjonującego w Drewnicy mostu pontonowego, który otwierany był rzadko a poza sezonem tylko w dni powszednie dwa razy dziennie.
Dzień 1
17 Mm
(0 Mm)
Most pontonowy w Gdańsku Sobieszewie na Martwej Wiśle, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501, łączący Wyspę Sobieszewską z Wiślinką. Został zbudowany niedługo po II wojnie światowej dla celów wojskowych w pobliskim Kiezmarku, a w 1973 r. podzielono go na dwa odcinki i przeniesiono do Drewnicy i Sobieszewa. Jest to most pontonowy o 9 przęsłach (środkowe przęsło jest ruchome i umożliwia żeglugę po Martwej Wiśle) i nośności do 15 ton. Most ma 150 metrów długości.
Dzień 1
17 Mm
(0 Mm)
Most pontonowy w Gdańsku Sobieszewie na Martwej Wiśle, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501, łączący Wyspę Sobieszewską z Wiślinką. Został zbudowany niedługo po II wojnie światowej dla celów wojskowych w pobliskim Kiezmarku, a w 1973 r. podzielono go na dwa odcinki i przeniesiono do Drewnicy i Sobieszewa. Jest to most pontonowy o 9 przęsłach (środkowe przęsło jest ruchome i umożliwia żeglugę po Martwej Wiśle) i nośności do 15 ton. Most ma 150 metrów długości.
Dzień 1
23 Mm
(0 Mm)
Został on wybudowany w miejsce wiele lat funkcjonującego w Drewnicy mostu pontonowego, który otwierany był rzadko a poza sezonem tylko w dni powszednie dwa razy dziennie.
Dzień 1
25 Mm
(0 Mm)
Jest to śluza komorowa w Gdańsku, w dzielnicy Wyspa Sobieszewska (na południowo-wschodnim krańcu wyspy), umożliwiająca żeglugę śródlądową między Martwą Wisłą i Przekopem Wisły. Wspólnie z portem rzecznym w Przegalinie stanowi węzeł wodny Przegalina.
Dzień 1
27 Mm
(0 Mm)
Obszerna zatoka po wschodniej stronie śluzy Gdańska Głowa obfituje w miejsca dogodnego noclegu "na dziko", z piaszczystym brzegiem. Miejsce do cumowania przy brzegu jest również przy samej śluzie, przed kierownicami śluzy, przy północnym brzegu.
Dzień 1
33 Mm
(0 Mm)
Jest on obecnie stale otwarty dla ruchu wodnego a zamykany tylko na czas przejazdu pociągu. Ponieważ jednak most, jak za dawnych czasów, otwierany i zamykany jest ręcznie, cała operacja trochę trwa i czas zamknięcia mostu może wynosić nawet półtorej godziny. Jeśli poza sezonem obsługa "zapomni" otworzyć most, licząc iż do czasu powrotu pociągu nic płynąć nie będzie - musicie ich rozczarować używając rożka mgłowego lub też udając się do kantorka obsługi mostu na prawym brzegu. Jeśli most jest zamknięty - obsługa na pewno jest w pobliżu
TYP: a3