Wodoszczelne worki żeglarskie

czwartek, 16 kwietnia 2015
Redakcja | artykuł sponsorowany
Na pokładzie nietrudno o zamoczenie podręcznego bagażu. Z pomocą idą wodoszczelne worki, które w prosty sposób zabezpieczają rzeczy osobiste przed działaniem wody. Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej tego typu produktom.



Rynek wyposażenia przeznaczonego dla żeglarzy pełny jest produktów dedykowanych ochronie przed niepożądanym działaniem wody. Do gadżetów, które niewątpliwie są istotnym elementem ekwipunku na pokładzie należą wodoszczelne worki, torby i pokrowce. Dzięki internetowemu sklepowi tierone.pl mieliśmy okazję dokładnie przyjrzeć się produktom z tej kategorii.

Pod lupę wzięliśmy worki polskiej firmy Crosso, która specjalizuje się w produkcji podróżnych toreb i worków, jak również rowerowych bagażników oraz sakw. W ofercie tej rodzimej marki znajdują się wodoszczelne worki różnych wymiarów i pojemności. Od małych, dwulitrowych Crosso Mini Bag, aż po duże - kilkudziesięciolitrowe. Wszystkie produkty dostępne są w szerokiej gamie kolorów. Od jaskrawych barw po bardziej stonowane.



Worki Crosso są całkowicie odporne na działanie wody, w tym także morskiej. Idealnie nadają się dla żeglarzy, kajakarzy, rowerzystów oraz motocyklistów. Worki pozwalają zabezpieczyć rzeczy osobiste przed zamoknięciem. Mniejsze worki typu Mini Bag w sam raz nadają się do przechowywania takich rzeczy, jak telefon komórkowy, tablet, dokumenty, czy aparat fotograficzny. Podręczna apteczka też może znaleźć miejsce w worku tego typu. Z kolei produkty Crosso o pojemności kilkudziesięciu litrów idealnie nadają się do transportu odzieży i większych rzeczy osobistych.



Marka Crosso zadbała, aby worki wykonane były z odpowiednich materiałów. Do produkcji wykorzystano Plastel 620 oraz Cordurę. Duże worki nie posiadają szwów (są zgrzewane), dzięki czemu nie ma problemów z przemakaniem. Zamykanie następuje poprzez rolowanie materiału. Jest to całkowicie szczelne zamknięcie po czterokrotnym zrolowaniu. Dokładnie to sprawdziliśmy. Faktycznie, po naszych testach i całkowitym zanurzeniu zawartość pozostała zupełnie sucha. Worki bardzo łatwo się czyści - wystarczy przetrzeć ich powierzchnię wilgotną szmatką. Produkty Crosso odporne są na działanie wody słonej i słodkiej, a również promieniowanie UV.



Do worków przytwierdzona jest taśma nośna, która pozwala wygodnie je transportować. Produkty objęte są dwuletnią gwarancją. Ceny wodoszczelnych worków Crosso w ofercie sklepu tierone.pl wahają się w zależności od ich rozmiarów. Wodoszczelny Mini Bag (2 litry pojemności) kosztuje 51 zł, Mini Bag (3 litry pojemności): 52 zł, a Mini Bag (5 litrów pojemności): 55 zł. Za duże wodoszczelne produkty Crosso na TierOne.pl trzeba zapłacić od 51 zł (worek 15 litrów pojemności) do 75 zł (worek 60 litrów pojemności).



W tym artykule chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę również na inny produkt z tej kategorii. Mowa o wodoszczelnym etui z polietylenu. Jest to tani, a zarazem niezwykle przydatny gadżet na pokładzie. Żeglarze, którzy doświadczyli nieplanowanego kontaktu z wodą swoich dokumentów osobistych, pieniędzy, czy telefonu, wiedzą o czym mowa.



Opisywane etui zyskuje swoje wodoszczelne właściwości dzięki podwójnemu strunowemu zamknięciu. Dodatkowo zapięcie jest rolowane i zabezpieczane dwoma zatrzaskami. Tak zamknięte etui staje się całkowicie wodoszczelne. Nasze testy nie wykazały żadnego przemoczenia jego zawartości. Etui ma wymiary 18x12 cm i posiada przezroczyste okienko. Umożliwia ono obsługę np. telefonu komórkowego. Etui wyposażone jest w linkę ułatwiającą transport. Produkt dostępny jest w żywych kolorach: zielony, pomarańczowy i granatowy. Cena wodoszczelnego etui: 16 zł.



Prezentowane produkty dostępne są w internetowym sklepie Tier One - www.tierone.pl.
Tam możecie znaleźć także więcej informacji na temat tych przydatnych gadżetów.




Tagi: tierone, worki, wodoszczelne, crosso, sprzęt,
TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 21 grudnia

W Adenie zwodowano polski statek "Dar Opola", który następnie pod dowództwem Kpt. Bolesława Kowalskiego wyszedł w rejs naukowy na Morze Czerwone.
poniedziałek, 21 grudnia 1959