TYP: a1

Współpraca Helly Hansen i Renault

czwartek, 3 lipca 2014
Informacja prasowa
Z okazji wprowadzenia na rynek pierwszego Renault Captur wyposażonego w system Extended Grip zapewniający mu doskonały napęd w każdych warunkach, firma Renault nawiązała współpracę z marką odzieży sportowej i sportów outdoorowych Helly Hansen.



Jesteśmy podekscytowani współpracą z jednym z wiodących producentów w Europie. Helly Hansen od zawsze dba o ochronę profesjonalistów i tych, którzy chcą rzucać wyzwanie żywiołom. Słyniemy z bezkompromisowego wiązania jakości ze stylem. Postrzegamy Captur Helly Hansen jako znakomitą okazję do zainspirowania mieszkańców miast aby wyjechać i odkrywać świat poza miastem - mówi Erik Burbank, v-ce prezes do spraw Brand i Marketingu Helly Hansen.

W celu podkreślenia unikalnego charakteru serii limitowanej Helly Hansen, gama Renault Captur będzie dostępna wyłącznie z dwukolorowym nadwoziem Rouge Flamme z dachem w kolorze czarnym lub kości słoniowej, który będzie powtarzać się również we wnętrzu. Terenową żyłkę tego małego crossovera podkreślają osłony przedniego i tylnego zderzaka oraz 17-calowe obręcze kół w czarnym kolorze z diamentowym połyskiem.

Seria limitowana Renault Captur Helly Hansen jest oferowana w standardzie z dotykowym tabletem R-Link oraz licznymi elementami wyposażenia, podnoszącymi komfort jazdy. Dla serii tej przewidziano również w ofercie unikalną tapicerkę skórzaną (w standardzie lub w opcji, zależnie od kraju).

Oferowana ze wszystkimi silnikami dostępnymi dla gamy Captur seria limitowana Renault Captur Helly Hansen trafi na rynki większości krajów Europy w czerwcu br. (oraz we wrześniu na rynki Francji, Holandii, Belgii i Hiszpanii). W Polsce samochód można zamawiać już od początku czerwca.
Renault Captur, pierwszy miejski crossover marki Renault, wzbogaca się o nową, limitowaną serię Helly Hansen. Wersja ta, stworzona we współpracy ze sławną, założoną w 1877 roku norweską marką odzieży sportowej i sportów outdoorowych, posiada zdecydowanie bardziej terenowy charakter, podkreślony dodatkowo unikalnym kolorem nadwozia Rouge Flamme, występującym wyłączenie w gamie Captur oraz osłonami przedniego i tylnego zderzaka w kolorze Gris Platine i 17-calowymi, czarnymi obręczami kół z diamentowym połyskiem. O współpracy z marką Helly Hansen przypomina logo „HH” na błotnikach.

Lepsza przyczepność, zapewniająca bezstresową jazdę przy każdej pogodzie
Renault Captur Helly Hansen jest oferowany w standardzie z systemem optymalizacji skuteczności napędu Extended Grip, zastosowanym po raz pierwszy w 2013 roku w modelu Renault Scénic X-Mod.
Ten zaawansowany system kontroli trakcji stanowi udoskonalenie systemu zapobieganiu poślizgowi kół przy ruszaniu. Zapewnia doskonałą przyczepność w trudnych warunkach drogowych (śnieg, błoto, piasek, ...) dającą poczucie pewności za kierownicą.

Korzystając z umieszczonego na środkowej konsoli pokrętła, kierowca może ręcznie wybrać jeden z 3 trybów wspomagania: "drogowy", "grząskie podłoże" lub "ekspert". Aktywowany domyślnie tryb "drogowy" należy wybrać w przypadku utwardzonego podłoża (zarówno na suchej, mokrej jak i oblodzonej nawierzchni). Odpowiada on klasycznemu ustawieniu systemu zapobiegającego poślizgowi kół. Włącza się automatycznie po przekroczeniu prędkości 40 km/h, jeśli w międzyczasie nie został wybrany inny tryb pracy.

W trybie "grząskie podłoże" kierowca przekazuje sterowanie kołami napędowymi systemowi Extended Grip. System automatycznie kontroluje i zmienia moment obrotowy silnika oraz pracę hamulców, aby zwiększyć poślizg przednich kół. Zamontowane wielosezonowe opony (Mud and Snow) odprowadzają błoto bądź piasek spod kół, pozwalając odzyskać lepszą przyczepność i umożliwiając dalszą jazdę.
W trybie "ekspert" kierowca zachowuje pełną kontrolę nad momentem obrotowym i sam reguluje przyspieszenie, pozostawiając systemowi kontrolowanie hamulców.

Seria limitowana Helly Hansen jest dostępna ze wszystkimi silnikami montowanymi w gamie Renault Captur: Energy TCe90, TCe120 z automatyczną skrzynią biegów EDC oraz Energy dCi90 z mechanicznymi skrzyniami biegów lub skrzynią automatyczną EDC.

TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 23 listopada

Francis Joyon na trimaranie IDEC wyruszył z Brestu samotnie w okołoziemski rejs z zamiarem pobicia rekordu Ellen MacArthur; zameldował się na mecie po 57 dniach żeglugi, poprawiając poprzedni rekord o dwa tygodnie.
piątek, 23 listopada 2007