Zostań sponsorem załogi Pic Pol
piątek, 11 marca 2011
Sport Management Group-EU
Ladies Match Racing Team Poland czyli w skrócie Pic Pol, to kobieca załoga match racingowa, która bierze udział w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012. W podstawowy skład załogi wchodzą Katarzyna Pic (sternik), Monika Kordek (trymer grota), Antonina Żółtowska (trymer żagli przednich). Pic Pol zadebiutował na regatach Polish Match Tour w 2009 roku w Poznaniu.
Match Racing to najbardziej widowiskowa i jednocześnie najtrudniejsza forma żeglarstwa. Pojedynek jest klarowny dla widza i łatwy do zrozumienia nawet bez obszernej wiedzy żeglarskiej. Dodatkowo organizatorzy regat meczowych doskonale znają i doceniają rolę widowni w sporcie. Dlatego też zawody odbywają się w najbardziej widowiskowych miejscach, jak kanały w dużych miastach czy bliskie sąsiedztwa mola, nabrzeża. Te akweny często ubarwiają wyścigi, zapewniając dodatkowe przeszkody np. w postaci falochronów czy płycizn, które można wykorzystać w złożonych zagrywkach taktycznych. Walczące jachty niemal ocierają się o części nabrzeża, na których przebywa widownia.
OFERTA „LONDYN 2012”JACHT OLIMPIJSKI – ELLIOTT 6MWszystkie regaty Puchary Świata Grade 1 odbywać się będą ja jachcie olimpijskim klasy Elliot 6m. Zakup jachtu znacznie ułatwi przygotowania do Igrzysk w Londynie. Byłby to pierwszy jacht tej klasy w Polsce. Niewątpliwie ogromny prestiż dla firmy sponsorującej. Co więcej na pierwszej Konferencji ISAFu zarekomendowano podobny jacht na Igrzyska Olimpijskie w 2016 roku. Daje to możliwość aktywnego wykorzystania jachtu do przygotowań olimpijskich w 2012 i 2016 roku oraz promowania marki sponsora w Polsce i na świecie.
PLAN PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH
|
2011 |
|
|
US Sailing’s Rolex Miami OCR |
Miami, USA |
styczeń |
(14 dni) |
Trofeo SAR Princess Sofia MAPFRE |
Palma de Mallorca |
kwiecień |
(7) |
Semaine Olympique Francaise |
Hyeres, Francja |
kwiecień |
(7) |
Delta Lloyd Regatta |
Medemblik, Holandia |
maj |
(7) |
Kieler Woche |
Kiel, Niemcy |
czerwiec |
(7) |
Skandia Sail For Gold |
Weymouth, Wielka Brytania |
czerwiec |
(7) |
ISAF Nations Cup |
Gdynia, Polska |
lipiec/sierpień |
(10) |
Mistrzostwa Świata ISAF – I eliminacje IO |
Perth, Australia |
grudzień |
(21) |
|
2012 |
|
|
Mistrzostwa Świata – II eliminacje IO |
nie ustalono |
pierwszy kwartał |
(14 dni) |
US Sailing’s Rolex Miami OCR |
Miami, USA |
styczeń |
(14) |
Trofeo SAR Princess Sofia MAPFRE |
Palma de Mallorca |
kwiecień |
(7) |
Semaine Olympique Francaise |
Hyeres, Francja |
kwiecień |
(7) |
Delta Lloyd Regatta |
Medemblik, Holandia |
maj |
(7) |
Kieler Woche |
Kiel, Niemcy |
czerwiec |
(7) |
Skandia Sail For Gold |
Weymouth, Wielka Brytania |
czerwiec |
(7) |
|
|
|
|
Igrzyska Olimpijskie |
Londyn, Wielka Brytania |
sierpień |
(14) |
ŚWIADCZENIA ORAZ KORZYŚCI
- nazwa jachtu (w przypadku jego zakupienia),
- nazwa Teamu,
- nazwa projektu,
- wpływ na plan treningowy i startowy Pic Pol-a,
- obrandowanie jachtu (w przypadku jego zakupu),
- obrandowanie ubioru żeglarskiego,
- obrandowanie ubioru trenera na czas regat,
- obrandowanie co najmniej trzech samochodów, którymi załoga podróżuje na regaty w kraju i zagranicą
- kolorystyka ubrań, jachtu (w przypadku jego zakupienia), stron internetowych itp.,
- logo i hasła reklamowe na stronach internetowych załogi,
- organizacja szkoleń i eventów żeglarskich dla firmy,
- udział załogi w imprezach organizowanych przez Sponsora,
- starty załogi w regatach branżowych,
- sesje treningowe zespołu wzdłuż całego wybrzeża polskiego,
- dyspozycyjność załogi,
- pomoc oraz realizacja wszystkich kwestii dotyczących żeglarstwa,
- możliwość dotarcia do bardzo atrakcyjnej grupy potencjalnych klientów,
- zasięg oddziaływania na arenie krajowej i międzynarodowej,
- niekonwencjonalny sposób promowania firmy,
- relacje w mediach, dzięki działaniom PR dla sportowców,
- inne do uzgodnienia.
DODATKOWE KORZYŚCI
- udział marki Sponsora w przygotowaniach oraz (w przypadku kwalifikacji) Igrzyskach Olimpijskich w 2012 roku oraz pierwszeństwo współpracy na kolejne lata (włączając Igrzyska Olimpijskie w 1016 roku),
- promocja marki Sponsora w komercyjnym lokalu sportowym Sport&Golf firmy Sport Management Group-EU (realizacja inwestycji: I kwartał 2011 roku),
- umieszczenie flag, banerów reklamowych lub innych nośników reklamy w poznańskim klubie żeglarskim,
- na życzenie Sponsora opracowanie wszystkich materiałów reklamowych.
Wszelki przydział korzyści odbywa się po ustaleniu obiektu zainteresowania obu stron i na podstawie porozumienia załogi i Sponsora.
KONTAKTSport Management Group-EU
m: +48 503 055 877
e: office@smg-eu.com
www.smg-eu.comPatronat medialny nad Ladies Match Racing Team Poland objęła redakcja Tawerny Skipperów.