TYP: a1

Pomorze będzie się promować za 5,5 mln zł

piątek, 21 stycznia 2011
Weronika Morys
Pomorze
Fot. BernieCB
Województwo pomorskie rozpocznie wkrótce kampanię reklamową, której całkowity koszt szacowany jest na 5,5 mln zł. Akcja promocyjna rozpocznie się 15 kwietnia i potrwa aż do 2012 roku.


Głównym celem kampanii jest zachęcenie turystów, aby odwiedzali Pomorze nie tylko latem, ale i zimą oraz zaprezentowanie innych atrakcji województwa pomorskiego, oprócz samego wybrzeża Bałtyku. Ma to umożliwić zrównoważony, czyli rozłożony zarówno w czasie (cały rok), jak i w przestrzeni (całe województwo) rozwój turystyki w regionie.

W trakcie kampanii w telewizji i kinach w całym kraju pojawią się spoty reklamowe, a w największych miastach w Polsce billboardy. Elementem akcji promocyjnej będzie też portal internetowy, gazetki reklamowe i promocja na różnych eventach, np. na targach turystycznych. Pomysłodawcy kampanii chcą przede wszystkim stworzyć pozytywny wizerunek całego regionu.

Pieniądze na kampanię w większości, bo w 75% będą pochodzić z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Partnerami akcji są Samorząd Województwa Pomorskiego i Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Źródło: www.strefabiznesu.gp24.pl
TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 26 grudnia

Na wieczną wachtę odszedł Henryk Widera, żeglarz i skrzypek
środa, 26 grudnia 2018
W dorocznych regatach (od 1945 r.) z Sydney do Hobart w klasycznych regatach oceanicznych wystartował po raz pierwszy jacht pod polską banderą ("Łódka Sport", eks "Łódka Bols"); po trzech dobach jacht zameldował sie na mecie jako zwycięzca klasy IRC-A.
środa, 26 grudnia 2001