5 oceanów, 7 kontynentów, 100 państw, 50.000 mil morskich i 15 sportów ekstremalnych – w ostatni weekend lipca rusza zakrojona na ogromną skalę wyprawa OSHEE WORLD EXPEDITION. Podróż potrwa 3,5 roku i zakończy się w ostatnim kwartale 2020 r. Tawerna Skipperów jest patronem medialnym wyprawy.
Porzucili pracę w korporacji i ogłosili dziś rozpoczęcie wyprawy, której celem będzie eksploracja najtrudniej dostępnych i najpiękniejszych zakątków Ziemi, by uwiecznić niezwykłe miejsca, które już niedługo mogą przestać istnieć z powodu zmieniającego się klimatu. Błażej, Kornelia, Marcin, Andrzej, Magda i Adam to szóstka zapaleńców, wspieranych przez markę OSHEE, którzy już w najbliższy weekend wyruszą w swoją najważniejszą podróż w życiu! Podczas 3,5-letniej wyprawy dotrą na wszystkie oceany i kontynenty – podróżując w powietrzu, na ziemi, na wodzie i pod wodą. W tym czasie ekspedycja odwiedzi 100 państw na 7 kontynentach, przepłynie 50.000 mil morskich, a jej uczestnicy będą uprawiać 15 sportów ekstremalnych. Na pokładzie ich pełnomorskiego jachtu żaglowego Nautilusa znajdować się będzie wyposażenie m.in. do motocrossu, wspinaczki, nurkowania, freedivingu, kitesurfingu, czy latania na paralotniach.
– Nasza załoga składa się z podróżników i poszukiwaczy przygód: instruktorów sportu, byłych zawodników i testerów sprzętu oraz zawodowych operatorów filmowych i fotografów. Naszą bazą jest jacht, ale w tej podróży nie chodzi wyłącznie o rejs. Ponad 2/3 czasu spędzimy na lądzie, poznając różne kultury i uprawiając ekscytujące sporty ekstremalne – opowiada Błażej Gładysz, główny organizator oraz pomysłodawca wyprawy OSHEE WORLD EXPEDITION.
Dzięki obecności zawodowych operatorów i fotografów na pokładzie, poczynania podróżników będzie można śledzić za pośrednictwem kanałów social media OSHEE oraz OSHEE World Expedition. Unikatowe, niepublikowane nigdzie indziej materiały będzie można zobaczyć na profilach społecznościowych marki OSHEE na Facebooku i Instagramie, a także na Twitterze, na Youtube w formie vloga, na Snapchacie i w formie obszernych fotorelacji na dedykowanych profilach na Facebooku, Instagramie i Pintereście.
Partnerem tytułowym wyprawy została marka OSHEE, zdobywająca szturmem światowy rynek napojów funkcjonalnych, dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu do tej kategorii produktu. To właśnie zdobywanie świata, które wpisane jest w filozofię OSHEE: „Żyj, walcz, zwyciężaj!”, połączyło markę i uczestników ekspedycji. We współpracy z OSHEE, podróżnicy chcą swoją podróżą pokazać, że marzenia się spełniają – wystarczy wybrać właściwy kierunek i rozwinąć żagle.
Partnerami honorowymi wyprawy są: Polski Komitet Olimpijski, Polski Związek Żeglarski oraz Logo promocyjne Polska (POT). Partner merytoryczny i medialny: National Geographic Traveler.
Tagi: OSHEE WORLD EXPEDITION, rejs, sport